duminică, 11 martie 2012

o dragoste cu interes

buna, povestea mea incepe asa...mi-am inceput meseria de solista intr-un restaurant in orasul natal...acolo am cantat cu 2 barbati care imi puteau fi parinti amandoi aveau in jur de 40 si ceva de ani, la un moment dat unul dintre ei mai afemeiat tot ma flata cu declaratii de dragoste si propuneri indecente, normal ca nu l-am acceptat dar cand a vazut ca nu-i merge a recurs la un santaj si a trebui sa ma culc cu el pentru a-mi pastra locul de munca. prima data cand am mers cu el la un motel am mers cu cea mai mare frica si scarba deoarece eram virgina inca....am baut o sticla de tarie pana la fund si ma luat de cap deodata, chiar daca eram aproape in coma si nu stiam de mine tot si-a facut treaba si ma dezvirginat,...cu timpul am inceput sa il iubesc la nebunie..chiar daca era insurat si avea 6 copii..vedeam in el barbatul perfect cu care as trai asa in anonimat toata viata...dar se pare cand am inceput sa ii dovedesc ca il iubesc...el si-a aratat cu adevarat fata si interesele..profitand de ff multe ori de dragostea mea...m-am sacrificat si am muncit pentru el si familia lui..dar cand nu am mai vrut sa ii ajut se pare ca si el si sotia lui au inceput sa spuna amandoi ca asta a fost scopul lor de la inceput..sa ma prosteasca de bani...si acum...am rams si fara iubire si fara multi bani in buzunar...desi eu inca il mai iubesc nu pot intelege cum se poate un ompreface asa mult timp ca tine la tine doar pt bani...asta e povestea mea...am fost iubita din interes...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu