sâmbătă, 24 martie 2012

numi dau seama dupa doi ani dc neam certat te vreau si akum anapoi

totu a anceput doar prin-tro gluma la scoala eu eram cu un prieten pe tribune pe teren si ea era joss prietenul meu a glumit spunand ka fata aceea mi se potriveste am anceput mandoi sa radem si ea privea spre noi atunci am vazut an ochii ei ca sa antristat. eu nam tinut cont de asta dar dupa ce am terminat ora de sport mam dus dupa ea si iam sps ce facii nevasta mea an gluma apoi ia sa rusinat de atuncii antro saptamana toata lumea ai spunea prekum eu sunt barbatul ei . am anceput sa radem sa glumim. ancepusem sa prind drag de ea si ai tot spuneam asta mereu antro zii am stat la usa clasei ei si ea statea tot la usa eu find cu un prieten de al meu am vrut sa o sarut. si am sarutato pe nasuk fintca ea sa ferit cred ca ia fost rusine dupa ore iam sps daka vrea sa o duk eu akasa a acceptat am duso pana an apropieere am oprito si iam sps sa stea utin mam apropiat de ea am luato an brate si am sarutato. apoi si ea la fel. din ziua accea am stat ku ea 2 luni an secret toata scoala ne tia si a rekut ceva vreme si am anceput sa ne certam recunosc ka era si ina mea dar daka atii sta sa auzitii toata povestea........ mai departe am anceput sa ne certam neam ampakat iar ne certam si tot asa e.t.c a trecut un an de la relatia noastra ea tot venea la mine pe strada
si ot venea pana a anceput sa o kunoasca fratele meu mai mare ea a anceput sa ai fie rusine si se ferea mereu dupa un an de zile am anceput sa ne certam tot mai des ohhhhhhhhh ah vrea sa spuna sta kuiva care sa ma anteleaka chiar este o super poveste ce spun eu asa ka sincer mai bn ias spune kuiva sa ma anteleaga scz. cine vrea sa vbm asta este id meu. maik_tayson_boyka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu