duminică, 11 martie 2012

DE LA GELU PT DRAGOSTEA LUI ALEXANDRA

Neam cunoscut din intamplare si din prima clipa cand team vazut mai fermecat si mam indragostit de tine doar ca in acele momente mi-a fost greu sa-ti spun ce simt pt tine. A recut ceva vreme pana team intalnit din nou si-am vrut sati spun atunci ca te iubesc dar miam dat seama ca in acele momente nu eai singura ci erai cu iubitul tau,asa ca nu tiam spus. Team sunat dupa cateva zile sati aud vocea pt ca simteam nevoia sa te aud si tu ai ramas ft mirat de tel primit de la mine, tiam spus atunci cami place de tine si ca mi-era dor sa-ti aud vocea.Au urmat si alte convorbiri telefonice in care tiam mai spus ca tin la tine si ca mam indragostit de tine dar tu miai spus ca nu e pasibil pt ca nu neam vazut decat de cateva ori si intrun timp foarte maresi ca nu este posibil ceia ce spun eu. Ear ca sa-ti dovedesc ca nu mint si ca te iubesc cu adevarat ti-am facut o surpriza de ziua indragostitilor care tea luat prin surpridere si nu-i intelegeai rostu ei. Nu vreau decat sami dai o sansa unei relatii itre noi ca sa pot sati dovedesc cat de mult de iubesc si cat de mult insemni tu pt mine. as vrea sati spun ca chear daca numi vei acorda o sansa sa fim impreuna eu te voi iubi incontinuare si voi spera la venirea zilei in care imi vei fi iubita si mireasa. TE IUBESC MULT ALEXANDRA!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu