luni, 19 martie 2012

Nu stiu ce sa mai cred

Eu m-am indragostit de un baiat mai mare decat mine cu doi ani. Pana acum cateva luni nu eram decat buni prieteni! Dar de ceva timp, suntem mult mai apropiati. Acum 2 saptamani, un baiat din alt cartier unde am mai stateam, s-a dat la mine[ pe mess], iar o fata i-a dat baiatului de care imi place, convorbirea, iar el ia dat add. Ei s-au certat iar baiatu de care imi place[ Alex] ia spus celuilalt sa ma lase in pace ca tine la mine...si ca ar vrea peste ceva timp sa fim impreuna! In week-end ...s-a departat de mine si spunea sa ma duc la un amic de-al nostru sa fiu cu cu ''Alex''. Am inceput sa plang in fata lui Alex, si atunci si-a dat seama ca tin la el, si a venit langa mine si mi-a spus ca a vrut sa vada daca chiar tin la el. Azi la scoala a vazut o clasa de a 5-s ca faceau sportul si spunea ca sunt frumoase...si nu stiu ce ...Iar azi pe mess mi-a spus sa ma gandesc ce sa fac ...Adica sa il aleg pe el chiar daca inca nu suntem impreuna, sau pe celalalt, pe baiatul din alexandru. Nu stiu ce sa fac, daca chiar sa-l cred...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu