luni, 30 ianuarie 2012

ma parasit pt o panarama:((

ne-am cunoscut intr-un club el se uita la mine iar eu la el,dupa o zi i-am cerut unui pr nr de tel. mi la dat i-am trm msj..am vb cv timp prin msj ..si dupa ma intrb daca am pr si i-am zis ca nu a zis "ce coincidenta nici eu nu am " ma intrebat daca vreau sa fiu cu el si i-am zis ca da..din acea clipa am fost nedespartiti..pt 2 luni dupa 2 luni nu ma mai suna nu imi mai trm msj si vb cu alte fete la tel...si l-am intr daca vrea sa mai fim imp sau nu si a zis "imi era greu sa iti sp dar nu mai vreau "si i-am zis bine sa fii fericit pa-pa...si mi-a zis daca vreu sa ramanem pr si i-am zis ca da ..dupa 2 zile am aflat ca sta cu o panarama ...imi venea sa mor simteam ca numai am pt ce trai...va rog dati-mi un sfat..nuj ce sa mai fac ca sa il reintorc inapoi la mine...nu i-am gresit cu nmn dc ma lasat pe mine ca sa fie cu o panaram?:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu